Ana içeriğe atla

Yüzyılın En Gereksiz İcadı : Tekerlekli Market Sepeti

    
 
  

    Henüz marketten yeni geldim eve ama kullandığım bu iğrenç buluşu? sizlerle paylaşmak isterim. Aslında ben yeniliğe açık bir insanım yeni tasarımları severim ama bu gereksiz araç canımı çok sıktı.İsminde bir kere hayır yok. Tekerlekli market sepetiymiş. Sepet olarak kullanırsan çok ağır. Çekçekli araba olarak kullanırsan dengesizlik abidesi. Kim tasarlamışsa halt etmiş. Ne ağırlık merkezi hesabı yapmış ne ergonomi. Neyse sözün kısası şu olur ki eğer markete giderseniz ve bu ürünlerden görürseniz sakın kullannmayın kanser olursunuz. Test ettim onayladım sinir krizi geçiriyordum neredeyse.
İilede bakacağım neymişki bu diyorsanız. Buraya Tıklayın

Yorumlar

  1. Valla ben açıkçası bizim evin yakınlarındaki markette kullandım acayip hoşuma gitti. En azından eskisi gibi dan dun yok oradan geçerken pardon efendim yok kardeşim dikkat et bana çarptın derdi yok.

    YanıtlaSil
  2. Bence yüzyılın en dahihane icadı, hem pratik hem de kullanımı cok rahat. Adsız'a katılıyorum, büyük sepetler gibi yok yolu kapadı, yok yol verdim derdi yok. Küçük sepetlerle aklımdakinden fazla alışveriş yapınca taşımak çok zor oluyor, en azından bunlarla çekerek rahat rahat alışveriş yapıyorum.

    YanıtlaSil
  3. yahu benmi kullanamadım bu aleti acaba :) elinden bırakınca yere düşmedi mi sizde ya?. O siyah kulp varya onu bırakınca tepe takla olup 3 defa yere düştü!.

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca bu yukarıdaki iki adsız'ın tekerlekli market sepeti üreten fabrikada çalışıyor olabilme ihtimali ise beni öldürüyor :)

    YanıtlaSil
  5. eheheh ikinci kişiyi bilmiyorum, paylaştığım arkadaşlarımdan biri olabilir ama ben (belki de henüz) bu fabrikada çalışmıyorum. :)

    EVET SEPET ÜRETİCİLERİ!! Ürününüzü çekiştirip duruyoruz neredesiniz yardım etmek yok mu bakın öyle savundum ama benden bu kadar gerisi size kalmış :)))

    YanıtlaSil
  6. @Tolga bence anlamsız bi ürün :) sepetse sepet araba ise araba :)

    YanıtlaSil
  7. hımmmm yorumlarınızı okudum ben bu sepeti kullanan biri olarak konuşuyorum, sen tekerlekli sepeti kullanamıyorsan adamlar ne yapsın. bu yüzyılda bir sepeti idare edemeyen bile var demek hahahaha. neyse şaka bi yana koca market arabası kullanmak zorunda kalmadan ve yorulmadan gayet keyifli bir alışveriş yapabiliyorum. benim çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  8. Israr ediyorum!! Kullanmak isteyen gitsin kullansın denesin.. Hatta içine 1 adet 10 kiloluk yağ tenekelerinden koysun , sürüklesin ve bıraksın.. Eğer sepet devrilmezse bende hiç birşey bilmiyorum.
    Israr Ediyorum!! çok kullanışsız bir icat. Hiç gerek yok.

    YanıtlaSil
  9. Bu gün acaba yanılıyor muyum diye aynı markete tekrar gittim... YANILMIYORUM!!!.. Ben böle saçma bir alet görmedim.

    Deney çok basit:
    1- 10 kiloluk yağ tenekesi arabanın içine bırakılır
    2- Araba 1 metre sürüklenir
    3- Araba bırakılır.
    4- Eğer devrilmezse paranız iade :):)

    Ha!!.. Hala ay çok güzel ay çok kullanışlı tarzında yorumlar gelirse videosunu çekip yayınlayacağım. Bende mi bir terslik var anlayamadım

    Yukarıdaki deneyi en az 10 kere tekrarlarım 9 unda sepet takla atıyor ya.. Tasarlayana Allah akıl fikir versin...

    YanıtlaSil
  10. tekrar selamlar
    harkenraz benden sonraki yorumlarını okudum.. ben alışveriş yaparken listeme göre araç seçebiliyorum dolayısıyla biraz uğraşırsan seninde seçim yapabileceğini düşünüyorum :) senin yorumlarından vardığım sonuç .
    çok basit :
    1- sen metal market arabası satıyorsun.
    2- sen plastik el sepeti satıyorsun.
    3- sen bu ürünü almak istedin veya alıp satmak istedin ama olmadı.
    dolayısıyla bu tekerlekli sepet seni rahatsız etmiş . sen kafayı buna takmışsın herkes deneyi kendine göre yapabilir. örnek 1 ben market arabasını hareket halinde kullanırken bırakıyorum karşıdaki rafa çarpıyor :) örnek 2 el sepetine 10 kiloluk yağ tenekesi koyup taşıyamıyorum :) kıssadan hisse sen önyargılısın...

    YanıtlaSil
  11. @murat
    arkadaşım benim hiçbirşey sattığım yok özgeçmişim yukarıda, ben olaya tasarımcı gözüyle bakıyorum.

    Google'a "tekerlekli market sepeti" yazınca benim bu bolgumun çıkması seni rahatsız etmiş olabilir mi acaba ? . yoksa sen para veripte adwords'e üye olup ilk sayfada çıkmak isteyen üretici firmadan mı yazıyorsun?

    Madem öyle pazar günü gideceğim ve videoyu çekeceğim. Bakalım gerçekten kullanışlımı yoksa değil mi?

    Ön yargılısın demişsin ayrıca. Bence önyargının tanımını biraz daha düşünmen gerekir.

    10 kiloluk yağ tenekesi alacaksam zaten yüklü bir alışveriş yapacağım manasına gelir.Neden gidipte el sepeti alayım ki. Market arabası alır keyfime bakarım.

    Ben sadece kullanıcı olarak yorumumu yazdım.Ama biraz kanıda ihtiyacım olduğunu gösterdin bana.Yukarıda da dediğim gibi Pazar günü gidip videoyu çekiyorum.Bundan sonra video üzerinden konuşuruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fireli Ağırlık Hesap Cetveli

               ------Bıdı bıdı Bölümü Başlangıcı------ Toplam okuma süresi 9 Dakika      Aylar geçti uzun zaman oldu bir şeyler yazamıyordum. Blogspot'un ileri ve çağdaş ülkemiz sınırları içerisinde erişiminin engellenmesi sinir bozucu bir durumdu ve bir çok yazar gibi benim de hevesimi kırmıştı. Gerçi benim gibi az okuyucusu olan bloglar için değil de yüksek okuyucuya ulaşan bir yazarın sinir katsayısını düşünemiyorum.          Neyse bu geyikleri geçelim. Hem ayrıca "Aaa serhat yazmıyor artık" diye vahvahlanan da kimse yoktur zaten.         Şimdi vatana millete azıcık yardımcı olalım dedik ve kendim hazırlamış olduğum Fireli Ağırlık Hesap Cetvelini burada sizlerle paylaşacağım. -----Bıdı bıdı Bölümü Bitişi------       Öncelikle fireli ağırlık nedir ona bir göz atalım ;        Bildiğiniz üzere (veya bilmiyorsanız öğrenin) Ham maddeler veya yarı işlenmiş mamuller standart ebatlarda üretilir. Projenizde farklı ebatlar kullanacağınız için standart ölçülerden ke

AutoCad - CATIA Arası Dosya Transferi...

   Ramazan Bayramının 1. günü... Evde boş boş oturuyorum... Bilginin paylaşıldıkça arttığına inanan ben ,bir kaç bilgi paylaşayımda bari millete yararım dokunsun dedim... Bir kaç aydır aklımdaydı Google Analytics'e düşen en çok sorular arasında dwg formatını catiada açma , autocad catiada nasıl açılır, catiadan autocad e nasıl çevrim yapılır tarzındaki sorular vardı. Şimdi bir örnekle size baya yararımın dokunacağına inanıyorum. Arkadan açın şu şarkıyı dinleyin .. İyi Gelir   A Perfect Circle - Passive    Şöyle bir örnek yapacağım.  Catia nın içinde yazı oluşturacağım , yazıyı Autocad formatına (dwg) çevireceğim , oradan tekrar Catia ya çevirip  istediğim şeyi istediğim yere yazmış olacağım.. Bu arada sizde programlar arasında nasıl geçiş yapıldığını çözmüş olursunuz. Catia versiyonum = V5R14 Autocad versiyonum = 2002 (Biraz geri kalmışım galiba =:) neyse ) 1. Adım : Catia'yı açıyoruz Start / Mechanical Design / Drafting ile drafting menüsüne geçiyoruz.. 2. Adım

Catia'dan Autocad'e Çevirici Program

Herkese Merhabalar...       Bu bloğumda makina mühendislerinin çokça kullanmakta oldukları 2 program arasında dönüştürmeyi kolaylaştıran bir programdan bahsedeceğim.       Özellikle CATIA Kullanan şirketler yan sanayi ile bağlantısını kolaylaştırmak için teknik resimlerini CATIA ortamında çizmekten vazgeçer ve AutoCAD ortamında çizer.       CATIA'dan AutoCAD'e dönüştürmek için CATIA içinde girip 6 görünüş çıkartıp .dwg olarak kaydersiniz.  AutoCAD'in kullanmış olduğu .dwg formatını oluşturduktan sonra AutoCAD'de teknik resim çiziminizi gerçekleştirirsiniz.       Fakat CATIA'dan AutoCAD' e dönüştürmek için yaklaşık 2 dakikanızı harcarsınız. İşte Burada CATPART2DWG programı devreye giriyor ve yaklaşık 5 saniye içinde size istediğiniz parçanın dwg dosyasını veriyor ( Hatta parça Sheetmetalde çizilmişse açınımını bile!! )          Programı indirdikten sonra kurun. İçindeki Resources dosyasını C: klasörünün altına yapıştırdıktan sonra programı kullanmaya b