Ana içeriğe atla

Youtube'dan Telefon Melodisi Yapımı

  
  
  
   
  Yuotube'da bildiğiniz üzere yeni albümler paylaşılır ,  eski ve bulamayacağınız videolar görürsünüz , selerini telefon melodisi olarak kullanmak istersiniz ama bir türlü başaramadıysanız şu adımları takip edin.



1- Youtube'a Nasıl Gireceğim ? Bende Açmıyorki... 
Çok basit .. 
1-a BU ADRES'ten Youtube jacker programı indirilir ve kurulur.
1-b DNS ayarları yapılır. Masaüstünde duran ağ bağlantılarım simgesini sağ tıklayın özellikler deyin. 
internete bağlandığınız ağı sağ tuş tıklayın özellikler deyin (kablosuz veya yerel ağdan bağlanıyor olabilirsiniz)
açılan pencerede internet erişim kuralları TCP/IP 'yi seçin ve özellikleri tıklayın
önünüze şekil 1 deki gibi pencere gelecektir. o pencereyi resimdeki şekilde doldurun.
1-c Artık youtube'a girebilirsiniz





2-Ben zaten youtube'a giriyorum.. Sadede gel...
2-a Firefox indir.. Bıkmadınmı internet explorerdan!!! 
Firefox nedir bilmiyorsan bu yazının devamını okuma... Git BURADAN oku öğren hangi devirde yaşıyorsun sen.
2-b Firefox'a youtube downloader eklentisi yükleyeceğiz. Böylece youtube'da izlediğimiz videoları bilgisayara kaydedebileceğiz. 
Eklentiyi aşağıdaki linkten indirin..(bu linki firefoxta açın ve add to firefox butonunu tıklayın)
  https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/53003 
2-c Bir örnek sağ taraftaki resimde.. 




3-Tamam indirdimde bu nebiçim dosya tipi FLV midir SWF midir.. Hani Mp3 ??

Evet. Youtube'da çoğu dosyanın uzantısı FLV veya SWF dir. Merak etmeyin dönüştürücü bir program yardımıyla istenilen formata çevirebiliriz. İşte program hemde ücretsiz :) BURADAN İNDİR
Çok basit bir program sağ taraftaki menüden makas işareti ile istediğiniz yerden kesip istediğiniz yerde bitirebilirsiniz. Sonra tek yapmanız gereken mp3'ü telefonunuza atmak ... 


Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AutoCad - CATIA Arası Dosya Transferi...

   Ramazan Bayramının 1. günü... Evde boş boş oturuyorum... Bilginin paylaşıldıkça arttığına inanan ben ,bir kaç bilgi paylaşayımda bari millete yararım dokunsun dedim... Bir kaç aydır aklımdaydı Google Analytics'e düşen en çok sorular arasında dwg formatını catiada açma , autocad catiada nasıl açılır, catiadan autocad e nasıl çevrim yapılır tarzındaki sorular vardı. Şimdi bir örnekle size baya yararımın dokunacağına inanıyorum. Arkadan açın şu şarkıyı dinleyin .. İyi Gelir   A Perfect Circle - Passive    Şöyle bir örnek yapacağım.  Catia nın içinde yazı oluşturacağım , yazıyı Autocad formatına (dwg) çevireceğim , oradan tekrar Catia ya çevirip  istediğim şeyi istediğim yere yazmış olacağım.. Bu arada sizde programlar arasında nasıl geçiş yapıldığını çözmüş olursunuz. Catia versiyonum = V5R14 Autocad versiyonum = 2002 (Biraz geri kalmışım galiba =:) neyse ) 1. Adım : Catia'yı açıyoruz Start / Mechanical Design / Drafting ile drafting me...

Fireli Ağırlık Hesap Cetveli

               ------Bıdı bıdı Bölümü Başlangıcı------ Toplam okuma süresi 9 Dakika      Aylar geçti uzun zaman oldu bir şeyler yazamıyordum. Blogspot'un ileri ve çağdaş ülkemiz sınırları içerisinde erişiminin engellenmesi sinir bozucu bir durumdu ve bir çok yazar gibi benim de hevesimi kırmıştı. Gerçi benim gibi az okuyucusu olan bloglar için değil de yüksek okuyucuya ulaşan bir yazarın sinir katsayısını düşünemiyorum.          Neyse bu geyikleri geçelim. Hem ayrıca "Aaa serhat yazmıyor artık" diye vahvahlanan da kimse yoktur zaten.         Şimdi vatana millete azıcık yardımcı olalım dedik ve kendim hazırlamış olduğum Fireli Ağırlık Hesap Cetvelini burada sizlerle paylaşacağım. -----Bıdı bıdı Bölümü Bitişi------       Öncelikle fireli ağırlık nedir ona bir göz atalım ;        Bildiğiniz üzere (veya bilmiyorsanız öğrenin) Ham maddeler veya ...

Hamamda Su Biterse!!

   Nedir bu şanssızlık üst üstemi gelir herşey... İnsan her seçiminde yanılır mı ? Sürekli hatalar peşini bırakmaz mı? Terslikler önünde perdeler, olumsuzluklar arkadan ittirirken arada sıkışan sen , bu olayda bir saçmalığın olduğunu anlayıp, aradan zor zahmet sıyrılıp , bir an kafanı kaldırıp nefes aldıktan sonra "Bu işte bir terslik var galiba!!??" dersin. Düşünürsün "Benim kırklanmam lazım galiba.. Bu kadar terslik üst üste gelemez. Bir banyo mu yapsam?? Hayır.. Kesmez.. Hamama gitmem lazım!!" dersin ve şehrin en güzel hamammına gidersin ya..Benim anlatacaklarımın bunlarla hiç bir alakası yok ama hamamda yaşadıklarımızdan sonra galiba bir hamama gitmemiz gerekiyor.      Yine herzaman ki gibi Arka Bahçe 'de oturuyorduk Ne yapalım ne edelim diye düşünürken arka saflardan bir ses geldi.. (Düşünün ne kadar kalabalığız.)  -Şu ana kadar yapmadığımız birşey yapalım!!  (Aksiyon adamıyız ya.. İlla birşeyler yapacaz)     Ne olabili...