Ana içeriğe atla

Ne kadarda haklı bir cümleydi o : Sanane!








Bazen insanları anlayamazsınız.

Bu cümleyi yazdıktan sonra uzun bir süre bekledim. Hala anlamaya mı çalışıyordum? Bilmiyorum..Şuanda bildiğim ve ağır bir şekilde hissettiğim tek şey göğsümün ortasına yerleşmiş olan alevden bir top..Bir insan canı bu kadar yanarken bile nefes alabiliyormuş...
Hani şair diyor ya; “ bir insanı sevmekle başlar herşey “, diye. Ya sevmek herşeyin sonuysa? Bir insanı çok sevdiğin için bitiyorsa herşey?.. Ve anlam veremiyorsan bu yaptığına?..
Evet, insanlar olduğu gibi kabul edilmeli ama nereye kadar? Sonsuza dek mi yoksa kendinle çakıştığın yere dek mi ? Peki olduğu gibi kabul edilen , beni aynı içtenlikle kabul edecek mi ?
Ben hep dürüstlük isterdim. Ama insan bazı şeyler yaşadıkça saklamanın bazen daha iyi olduğunu anlıyor. İlişkiyi yürütebilmek için bazen bazı şeyleri  “ saklamak “ gerekiyor..
Yinede umut olmalı mı içimde? Onca sorduğum sorudan sonra cevabını verebildiğim sadece bu. Hayır!. Yeniden birini sevmek, bir yabancıyı kabullenip yeni bir sarmala girmek hiç bu kadar uzak gelmemişti bana. Ben son noktadayım artık...
Derin derin nefes alıyorum ve her verişimde içimdeki alevlerin dışarı çıkması için dua ediyorum.Biliyorum bir gün alevler çıkacak ama ömrümden ne kadar  zamanı yakacaklar kim bilir..Yine de kor içimde kalacak..
Hayatta iki seçenek olmadığını bile bile bana sadece iki seçenek sundun..Benim seçeneklerimi dinleme gereği  duymadan..Dinleseydin bile istediğim saygıyı bana göstermeyecek, gösteremeyeceksin..Bu senin kaçış yolun..Önünde pek çok seçenek varken gitmeyi seçiyorsun.Ben her zaman olduğu gibi yine saygı duyuyor ve bu saygıma şaşırıyorum..Ben senin hayatının kadını  değilim.. Sen sadece bunu gerçek bilip kabullendin..Hayatın satır aralarına yerleştirdiği seçenekler, çıkış yolları vardır..Onları sakın görmezden gelme.. Benimle mutlu olma şansını kaçırdığın gibi başka mutlulukları kaçırmanı istemem..
Saatlerdir Attila İlhanın dizeleri uçuşuyor beynimde : “Olmaz, gerçek olamaz bu yaşadığımız.. Ya sanrı ya da sanrıya çok yakın birşey..” Bu korkunç sanrıdan uyanıp gözlerimizi açtığımızda birbirimizi yine yan yana bulur muyuz acaba?..
Herşey geçecek.. Zamanla korkuların, endişelerin, gençliğin geçecek..Öyle anlarda öğreneceksin hayatı yakalamayı. Ve hiç tahmin etmediğin anlarda aklına geleceğim..Gamzende hissedeceksin dudaklarımı.. Umarım gülümsersin, çünki ağlamak bir kişiye düşer...

(Alıntıdır)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fireli Ağırlık Hesap Cetveli

               ------Bıdı bıdı Bölümü Başlangıcı------ Toplam okuma süresi 9 Dakika      Aylar geçti uzun zaman oldu bir şeyler yazamıyordum. Blogspot'un ileri ve çağdaş ülkemiz sınırları içerisinde erişiminin engellenmesi sinir bozucu bir durumdu ve bir çok yazar gibi benim de hevesimi kırmıştı. Gerçi benim gibi az okuyucusu olan bloglar için değil de yüksek okuyucuya ulaşan bir yazarın sinir katsayısını düşünemiyorum.          Neyse bu geyikleri geçelim. Hem ayrıca "Aaa serhat yazmıyor artık" diye vahvahlanan da kimse yoktur zaten.         Şimdi vatana millete azıcık yardımcı olalım dedik ve kendim hazırlamış olduğum Fireli Ağırlık Hesap Cetvelini burada sizlerle paylaşacağım. -----Bıdı bıdı Bölümü Bitişi------       Öncelikle fireli ağırlık nedir ona bir göz atalım ;        Bildiğiniz üzere (veya bilmiyorsanız öğrenin) Ham maddeler veya yarı işlenmiş mamuller standart ebatlarda üretilir. Projenizde farklı ebatlar kullanacağınız için standart ölçülerden ke

AutoCad - CATIA Arası Dosya Transferi...

   Ramazan Bayramının 1. günü... Evde boş boş oturuyorum... Bilginin paylaşıldıkça arttığına inanan ben ,bir kaç bilgi paylaşayımda bari millete yararım dokunsun dedim... Bir kaç aydır aklımdaydı Google Analytics'e düşen en çok sorular arasında dwg formatını catiada açma , autocad catiada nasıl açılır, catiadan autocad e nasıl çevrim yapılır tarzındaki sorular vardı. Şimdi bir örnekle size baya yararımın dokunacağına inanıyorum. Arkadan açın şu şarkıyı dinleyin .. İyi Gelir   A Perfect Circle - Passive    Şöyle bir örnek yapacağım.  Catia nın içinde yazı oluşturacağım , yazıyı Autocad formatına (dwg) çevireceğim , oradan tekrar Catia ya çevirip  istediğim şeyi istediğim yere yazmış olacağım.. Bu arada sizde programlar arasında nasıl geçiş yapıldığını çözmüş olursunuz. Catia versiyonum = V5R14 Autocad versiyonum = 2002 (Biraz geri kalmışım galiba =:) neyse ) 1. Adım : Catia'yı açıyoruz Start / Mechanical Design / Drafting ile drafting menüsüne geçiyoruz.. 2. Adım

Catia'dan Autocad'e Çevirici Program

Herkese Merhabalar...       Bu bloğumda makina mühendislerinin çokça kullanmakta oldukları 2 program arasında dönüştürmeyi kolaylaştıran bir programdan bahsedeceğim.       Özellikle CATIA Kullanan şirketler yan sanayi ile bağlantısını kolaylaştırmak için teknik resimlerini CATIA ortamında çizmekten vazgeçer ve AutoCAD ortamında çizer.       CATIA'dan AutoCAD'e dönüştürmek için CATIA içinde girip 6 görünüş çıkartıp .dwg olarak kaydersiniz.  AutoCAD'in kullanmış olduğu .dwg formatını oluşturduktan sonra AutoCAD'de teknik resim çiziminizi gerçekleştirirsiniz.       Fakat CATIA'dan AutoCAD' e dönüştürmek için yaklaşık 2 dakikanızı harcarsınız. İşte Burada CATPART2DWG programı devreye giriyor ve yaklaşık 5 saniye içinde size istediğiniz parçanın dwg dosyasını veriyor ( Hatta parça Sheetmetalde çizilmişse açınımını bile!! )          Programı indirdikten sonra kurun. İçindeki Resources dosyasını C: klasörünün altına yapıştırdıktan sonra programı kullanmaya b