Ana içeriğe atla

Alıcısı Olmayan Mesaj

 


 
Blog Şarkısı  : Tülay Söylüyor... : http://fizy.com/#s/155o7u


   Yarın sınavım var ve hiç çalışmadım. Aslına bakarsan çalışma isteğim bile yok... Tek istediğim sonunu bilmediğim bir yola gitmek , anlamsız , amaçsız. Fotoğraf çekmek, blog yazmak hatta hiç tanımadığım birini yanıma almak onu tanımaya çalışmak... Dün izlediğim film o kadar etkiledi ki beni aslında benim ne zamandır hayalini kurduğum şeyi yapıyorlardı...Bu mesajı araba kullanırken yazdım, arka fonda hiç bilmediğim daha önce hiç dinlemediğim yabancı müzikle beraber. Biri bitti diğeri başladı. O sırada eve vardım.. Boş düşünceler sardı , hatta bu uzun mesaja sadece "ok" yazmanı bile düşündüm...Ne kadar ironik olurdu değil mi? Öylece oturdum telefona bakıyorum... Belkide amacım sadece son kalan 300 karakteri de doldurmak, belkide hayatımdaki boşlukları doldurmak...Şu an saat 00:00 oldu şu an beni kim düşünür bilmem ama ben seni düşünüyorum... Çünkü seni seviyorum... Bu mesajı sana gönderememiş olmam bunun ispatı değil mi? Bir tuş kadar yakınsın karmaşık düşünceler kadar uzak...


BAKMA BANA ÖYLE ROMANTİK FALAN DEĞİLİM... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fireli Ağırlık Hesap Cetveli

               ------Bıdı bıdı Bölümü Başlangıcı------ Toplam okuma süresi 9 Dakika      Aylar geçti uzun zaman oldu bir şeyler yazamıyordum. Blogspot'un ileri ve çağdaş ülkemiz sınırları içerisinde erişiminin engellenmesi sinir bozucu bir durumdu ve bir çok yazar gibi benim de hevesimi kırmıştı. Gerçi benim gibi az okuyucusu olan bloglar için değil de yüksek okuyucuya ulaşan bir yazarın sinir katsayısını düşünemiyorum.          Neyse bu geyikleri geçelim. Hem ayrıca "Aaa serhat yazmıyor artık" diye vahvahlanan da kimse yoktur zaten.         Şimdi vatana millete azıcık yardımcı olalım dedik ve kendim hazırlamış olduğum Fireli Ağırlık Hesap Cetvelini burada sizlerle paylaşacağım. -----Bıdı bıdı Bölümü Bitişi------       Öncelikle fireli ağırlık nedir ona bir göz atalım ;        Bildiğiniz üzere (veya bilmiyorsanız öğrenin) Ham maddeler veya yarı işlenmiş mamuller standart ebatlarda üretilir. Projenizde farklı ebatlar kullanacağınız için standart ölçülerden ke

AutoCad - CATIA Arası Dosya Transferi...

   Ramazan Bayramının 1. günü... Evde boş boş oturuyorum... Bilginin paylaşıldıkça arttığına inanan ben ,bir kaç bilgi paylaşayımda bari millete yararım dokunsun dedim... Bir kaç aydır aklımdaydı Google Analytics'e düşen en çok sorular arasında dwg formatını catiada açma , autocad catiada nasıl açılır, catiadan autocad e nasıl çevrim yapılır tarzındaki sorular vardı. Şimdi bir örnekle size baya yararımın dokunacağına inanıyorum. Arkadan açın şu şarkıyı dinleyin .. İyi Gelir   A Perfect Circle - Passive    Şöyle bir örnek yapacağım.  Catia nın içinde yazı oluşturacağım , yazıyı Autocad formatına (dwg) çevireceğim , oradan tekrar Catia ya çevirip  istediğim şeyi istediğim yere yazmış olacağım.. Bu arada sizde programlar arasında nasıl geçiş yapıldığını çözmüş olursunuz. Catia versiyonum = V5R14 Autocad versiyonum = 2002 (Biraz geri kalmışım galiba =:) neyse ) 1. Adım : Catia'yı açıyoruz Start / Mechanical Design / Drafting ile drafting menüsüne geçiyoruz.. 2. Adım

Catia'dan Autocad'e Çevirici Program

Herkese Merhabalar...       Bu bloğumda makina mühendislerinin çokça kullanmakta oldukları 2 program arasında dönüştürmeyi kolaylaştıran bir programdan bahsedeceğim.       Özellikle CATIA Kullanan şirketler yan sanayi ile bağlantısını kolaylaştırmak için teknik resimlerini CATIA ortamında çizmekten vazgeçer ve AutoCAD ortamında çizer.       CATIA'dan AutoCAD'e dönüştürmek için CATIA içinde girip 6 görünüş çıkartıp .dwg olarak kaydersiniz.  AutoCAD'in kullanmış olduğu .dwg formatını oluşturduktan sonra AutoCAD'de teknik resim çiziminizi gerçekleştirirsiniz.       Fakat CATIA'dan AutoCAD' e dönüştürmek için yaklaşık 2 dakikanızı harcarsınız. İşte Burada CATPART2DWG programı devreye giriyor ve yaklaşık 5 saniye içinde size istediğiniz parçanın dwg dosyasını veriyor ( Hatta parça Sheetmetalde çizilmişse açınımını bile!! )          Programı indirdikten sonra kurun. İçindeki Resources dosyasını C: klasörünün altına yapıştırdıktan sonra programı kullanmaya b