Ana içeriğe atla

SİGARAYI BIRAKMA... DENEME 3

Gün 1 : 
Psikolojik Etkiler : 
1-Kesin eminim bırakacağım lanet şeyi... Hatta küfür ediyorum.. FAK YU SİGARA...
2-KORN Dinlesem böğürseler unuturmuyum seni acaba??? Kahve içsem , Seni buraya yazmaktan vazgeçsem ?? Bırakırmısın beni ??? Ben bıraktım seni sende beni bırak uyuz sigara!!!
3-Ne yaptıysam olmadı.. unutamıyorum seni..
4-Gördüklerinin hepsi doğru Sigara  ... Aldattım seni!!... Hemde mor , çekirdekli ve şişko bir "Patlıcan" ile...
5-Açtım ATV'yi "Abazanım evlen benimlen" programını izliyorum.. Hepsine teker teker küfür ediyorum.
6-Şu an bir nefes Sigara için herseyimi verirdim" repliği Ghost (Hayalet) Filminde idi... O filmin soundtrack'i ise http://fizy.com/#s/16ssri
7-Filmlerde olduğu gibi bazen zaman yavaşlıyor.. Kaçmak istiyorsun ortamdan... Çıkıp gidiyorsun...

Fiziksel Etkiler :
1-Arada sırada gelen  beyincik uyuşması , bileklerin titremesi , iç ısınması... Gelip geçici biliyorum... 
2-Dikkat dağılması ise en kötüsü ...
3-Göz alti ve yanak cevresinde uyuşma...

Gün 2 : 
Psikolojik Etkiler : 
1-Yemekten sonra sigara içme keyfini özlemek.

2-Sigara'yı bıraktığın günleri saymaya başlıyorsun... Aslına bakarsan gayet iç bunaltıcı bir durum!

3-Ne zaman sigarayı bıraktığını söylesem tepkiler aynı... Okurken sigara içiyordum, Fırt Çekiyordum!!
4-"Ya Herşeyide sigaraya bağlamamak lazım canım" düşünceleri... 
5-Hobilerle uğraşmak iyi geliyor...
6-İnsan kendini kandırmaya başlıyor... Sigara ile nargilenin aynı şey olmadığını falan düşünüyor... 

Fiziksel Etkiler :
1-Gözümün içinde karıncalanmalar başladı.. Kötü...
2-Vücut sıcaklığı dengesizleşti galiba.. Ani ateşlenmeler veya üşümeler başgösteriyor...
3-Bacaklarda ve kollarda uyuşmalar çok sık yaşanıyor...
5-Baş ağrısı, Halsizlik...

Gün 3 : 

Psikolojik Etkiler : 
1-Sigara içme isteği yavaş yavaş azalıyor.. Artık yemeklerden sonra bile aramıyorsunuz..
2-Geceleri uzun yaşıyorsanız geceleriniz biraz zor geçebilir...

Fiziksel Etkiler :
1-Bütün Fiziksel etkiler kayboldu... Hiçbir uyuşma , Sıcaklık değişimi gözükmüyor.. İstek yok!
2-Hormonlar üzerinde etkili.. Kesinlikle... 

Gün 4 : 
Psikolojik Etkiler : 
1-Akıldan geçen şu düşünceler yoğunlaşmaya başlıyor... "Bu günüde atlatırsam bir daha hayatta sigara içmem"

Fiziksel Etkiler :
2-Fiziksel etki bulunamadı... 

Gün 5 : 
Psikolojik Etkiler : 
1-Birisinden kesinlikle (şakaylada olsa bile) sigara istemeyeceksin!! Hemen veriyorlar.. Gaza gelme..
2-5 gündür temizim.. Şu anda hafif bir istek var ama dişlerimi fırçalayınca geçecek biliyorum!!
3-Durmadan acıkıyorum, yiyorum 10 dakika sonra tekrar acıkıyorum... Bu kadar yemek sakıncalı olacak...
4-Ümitsizliğe kapılmalar başlıyor.. Galiba bırakamayacağım!!! 
5-Puronun sigara olmadığına inanmaya zorluyorum kendimi... 

Fiziksel Etkiler :
1-Yoğun bir balgam tabakası gırtlağımı işgal etmekte.

Gün 6 : 


Günün Mesajı : 

Spor yapmak sigara içme isteğini azaltır diyenlere kafam girsin!!

Psikolojik Etkiler : 
1-Arada sırada geliyor istek... (Kaleme bakarak ) Bunu böyle ağzıma soksam.... . ... .. . Ne diyom nan ben?
2-Salak saçma espriler aklına geliyor insanın---> I-Phone a yeni uygulama çıkmış... İ-rade ... 
3-Açlıkla sigarasızlıkberaber hiç çekilmiyor... Boğuluyorsun bazen .. Gırtlağımla ise aram hiç iyi değil..

Fiziksel Etkiler :
1-Galiba kilo almaya başladım...
2-Gırtlağımı çıkartıp cüzdanımın üzerine koyasım var...
3-Ayrıca :  
Sigara bırakmana kimse yardımcı olmayacak.Hatta senle dalga geçecekler , Küçümseyecekler,Aksine sigara uzatecaklar... 


Gün 7 : 


Gırtlağımla aram kötü... Hep böle bişeyler çıkartmaya çalışır gibi davranıyor.. Sigara isteği ise gitti gibi.. Sigara artık beni unuttu galiba.. Ne çağrı yapıyor ne mesaj atıyor... Arada Nargileyle aldattığımı biliyor ona çok bozulmuş olabilir....

Haftalık Değerlendirme :

      Ya ben bunca şeyi yazıyorum da neden yazıyorum düşünmekteyim.... Acaba sigara içme istediğimde Twitter'a birşeyler yazıp o isteğimi atmak istiyorum yoksa paylaşımcı ruhumu mu tatmin ediyorum?.. Yani ne bileyim insanlar okusun neler yaşadığımı ders çıkarsınlar diye yazıyor bile olabilirim.. Ama takip ediyorsanız amaçsız olarak takip edin.. yada şu anda okuyorsanız amaçsızca okuyun ... 

   Bilmiyorum ben şu anda sadece sigarayı bırakmaya çalışıyorum.. Belkide beceremeyeceğim... Bilmiyorum... En azından beceremezsem bile şunu düşünüyorum illaki birileri bu yazıyı okuyacak.. geçirdiğim günleri bilecek , neler yaşadğımı bilecek... Belki ben bırakamamış olsam bile o benim yaptığım hataları yapmayacak ve bırakacak... ne bileyim işte karma , kader , kelebek etkisi ne derseniz deyin..

Galiba buraya yazmamdaki amaç yardımcı olabilmek... Ben bırakamazsam bile birilerine sigarayı bıraktırabilmek .. O kadar seksi fotoğraftan sonra bide alttaki fotoğrafa bakın sigara içersek işte böyle olacağız...


Bundan sonra yaşadıklarımı Haftalık olarak Paylaşacağım.. 

HAFTA 2 :


     Okuldayım hocayı bekliyorum!! Hoca 15 dakika geç kaldı halihazırda... 
     Sinirlimiyim.. Evet.. 
     Neden... Bir çok nedeni var

1- D1 önünde duran çocuklara d1 nerede diye sordum bilmiyoruz dediler 
2- Para çekmek için bankamatiğe gittim para vermedi parasızım açım
(Dur bi dakika hoca geldi)
(Derslikteyim.. Eve gitmek yerine neden burada yazmaya karar verdim bilmiyorum.. Açım, tuvaletim geldi..  Aman boşver hadi bitirelim şu işi..)
3- Tost yedim karnımı doyurmak için doymadım.. Aldığım kilolar cabası...
4- Bekliyorsun değilmi sigara içmedim sinirliyim yazayım diye boşuna bekleme alakası yok

     Kabul ediyorum ilk başlarda zorluyordu belkide... ya da ne bileyim psikolojikti “sigara içmiyorum sinirli olmalıyım” triplerindeydim.. Ama geçti galiba o dönemler , fazla uzun sürmedi.. Belkide yazıyorum ya şu anda aklıma farklı farklı şeylerde gelmiyor değil... Belkide sinirli olmayışımın sebebi 2 gecedir puro içiyor olmam olabilir.. 

       Evet yaptım... O  hep bahsettiğim puro sigara değildir yalanına kendimi inandırdım... İÇTİM...

     Bilmiyormuyum ben puronun sigaradan daha zararlı olduğunu??..Tabikide biliyorum..Sigara içerkende aynısı değilmiydi? Her yönüyle zararlı olan bir şeyi insan nasıl yapar.?? Zaten böyle birşeyi sadece insan yapar... Puroya sarmamalıyım.. Sigarayıda bırakmak üzereyken asla...

Puro Açılımı yapıyorum kendime... Sigarayı bırakıp puroya başlamak yüzyılın salaklığı olsa gerek... 


Puro Açılımı Yapılacaklar Listesi.... 
1- Puro sigara değildir hipotezini çürütecek temel dayanaklar bul 
2- “Yeeaa ne olacak ki” tarzındaki düşüncelerden bir an önce vazgeç
3- “Ya abi bunu herzaman içemiyosun.. böle ne bilim kahve, içki olacak öyle yakacaksın” Temel bir dayanağı olup olmadığını araştır!!! 
4- Orjinal Küba purolarının gerçektende bakire bacağında sarılıp sarılmadığına bak.. 
(Dikkat!!!öncelikle kübada bakire olup olmadığı araştırılacak.. )
5- 4. Maddenin konuyla bir alakası olup olmadığını araştır
6- Madde dolduracam diye alakasız şeyler yazmaktan vazgeç... 

Lafıda fazla uzatmadan 2. Haftada bitti sigarasız ve şunu diyebiliyorum.. 

Haftanın Özeti : Sigara açısından temizim ama tütün tarafından kirletildim...


HAFTA3


Bitti.. İçimden yazmak gelmediğine göre benim onu unutuğum gibi o da beni unutmuş galiba...

Elveda Sigara...


Yorumlar

  1. çok sıkı sigara bırakma takipçinim. destekliyorum başaracaksın sakın pes etme. hatta öyle ki bu yaptığını ben de yapmak istiyorum. bırakmaya teşfik bile ediyorsun insanları farkında olmadan (:

    YanıtlaSil
  2. Kıhh:D
    Eee sen şimdi benim blogtan mesenemi araklayabilceksin? :P

    Ayrıca kendine işkence mi bu be iç daha iyi. :P

    YanıtlaSil
  3. @LieLLa twitter'dan vereydin uğraşmamış olurdum :W.. pis şişko!!

    YanıtlaSil
  4. Bu gün 1 Aralık 2010... İki buçuk ay sonunda yaklaşık 8 kilo aldım :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fireli Ağırlık Hesap Cetveli

               ------Bıdı bıdı Bölümü Başlangıcı------ Toplam okuma süresi 9 Dakika      Aylar geçti uzun zaman oldu bir şeyler yazamıyordum. Blogspot'un ileri ve çağdaş ülkemiz sınırları içerisinde erişiminin engellenmesi sinir bozucu bir durumdu ve bir çok yazar gibi benim de hevesimi kırmıştı. Gerçi benim gibi az okuyucusu olan bloglar için değil de yüksek okuyucuya ulaşan bir yazarın sinir katsayısını düşünemiyorum.          Neyse bu geyikleri geçelim. Hem ayrıca "Aaa serhat yazmıyor artık" diye vahvahlanan da kimse yoktur zaten.         Şimdi vatana millete azıcık yardımcı olalım dedik ve kendim hazırlamış olduğum Fireli Ağırlık Hesap Cetvelini burada sizlerle paylaşacağım. -----Bıdı bıdı Bölümü Bitişi------       Öncelikle fireli ağırlık nedir ona bir göz atalım ;        Bildiğiniz üzere (veya bilmiyorsanız öğrenin) Ham maddeler veya yarı işlenmiş mamuller standart ebatlarda üretilir. Projenizde farklı ebatlar kullanacağınız için standart ölçülerden ke

AutoCad - CATIA Arası Dosya Transferi...

   Ramazan Bayramının 1. günü... Evde boş boş oturuyorum... Bilginin paylaşıldıkça arttığına inanan ben ,bir kaç bilgi paylaşayımda bari millete yararım dokunsun dedim... Bir kaç aydır aklımdaydı Google Analytics'e düşen en çok sorular arasında dwg formatını catiada açma , autocad catiada nasıl açılır, catiadan autocad e nasıl çevrim yapılır tarzındaki sorular vardı. Şimdi bir örnekle size baya yararımın dokunacağına inanıyorum. Arkadan açın şu şarkıyı dinleyin .. İyi Gelir   A Perfect Circle - Passive    Şöyle bir örnek yapacağım.  Catia nın içinde yazı oluşturacağım , yazıyı Autocad formatına (dwg) çevireceğim , oradan tekrar Catia ya çevirip  istediğim şeyi istediğim yere yazmış olacağım.. Bu arada sizde programlar arasında nasıl geçiş yapıldığını çözmüş olursunuz. Catia versiyonum = V5R14 Autocad versiyonum = 2002 (Biraz geri kalmışım galiba =:) neyse ) 1. Adım : Catia'yı açıyoruz Start / Mechanical Design / Drafting ile drafting menüsüne geçiyoruz.. 2. Adım

Catia'dan Autocad'e Çevirici Program

Herkese Merhabalar...       Bu bloğumda makina mühendislerinin çokça kullanmakta oldukları 2 program arasında dönüştürmeyi kolaylaştıran bir programdan bahsedeceğim.       Özellikle CATIA Kullanan şirketler yan sanayi ile bağlantısını kolaylaştırmak için teknik resimlerini CATIA ortamında çizmekten vazgeçer ve AutoCAD ortamında çizer.       CATIA'dan AutoCAD'e dönüştürmek için CATIA içinde girip 6 görünüş çıkartıp .dwg olarak kaydersiniz.  AutoCAD'in kullanmış olduğu .dwg formatını oluşturduktan sonra AutoCAD'de teknik resim çiziminizi gerçekleştirirsiniz.       Fakat CATIA'dan AutoCAD' e dönüştürmek için yaklaşık 2 dakikanızı harcarsınız. İşte Burada CATPART2DWG programı devreye giriyor ve yaklaşık 5 saniye içinde size istediğiniz parçanın dwg dosyasını veriyor ( Hatta parça Sheetmetalde çizilmişse açınımını bile!! )          Programı indirdikten sonra kurun. İçindeki Resources dosyasını C: klasörünün altına yapıştırdıktan sonra programı kullanmaya b